LatinoNewsyŚWIATTeledyski

Maluma z nowym klipem – sprawdźcie „Junio”!

Światowy idol muzyki latynoskiej, Maluma, właśnie wydał swój nowy singiel „Junio” — optymistyczny popowy utwór z miejskim akcentem, który znajdzie się na jego nadchodzącym urban-popowym albumie, kontynuacji jego uznanej produkcji „Papi Juancho”.

Premiera utworu odbyła się na scenie gali Billboard Latin Music Awards. Prestiżowa ceremonia wręczenia nagród miała miejsce w Miami na Florydzie i była transmitowana przez sieć Telemundo. Artysta oszołomił widzów przybywając na czerwony dywan ramię w ramię z dwiema pięknymi młodymi kobietami, które przedstawił jako pierwsze artystki jego nowej wytwórni płytowej Royalty Records: piosenkarkę urban popu Abril i regionalną piosenkarkę pop Paulinę B.

Oficjalny teledysk do „Junio” został nakręcony w Medellín w Kolumbii, wyprodukowany przez „Royalty Films” i wyreżyserowany przez Juana Luisa Londoño (Maluma) wraz z Césarem „Tesem” Pimientą i Juanem Felipe Zuletą. Przez cały teledysk, którego akcja toczy się w kolorowej okolicy, postać Malumy jest tak zauroczona piękną kobietą, że modli się, by go zauważyła. Po wyjaśnieniu nieporozumienia w końcu nawiązują kontakt. Jako swój obiekt westchnień Maluma wybrał głuchą aktorkę Jenifer Pulgarín. Po wydaniu dwóch bardzo osobistych albumów, Maluma powraca do swojej esencji urban-popu w „Junio”, które podkreśla jego wieloaspektowy talent i wszechstronność.

Zdobywca latynoskiej nagrody Grammy w kategorii Best Contemporary Pop Vocal Album (najlepszy współczesny popowy album wokalny) z 2018 roku za „F.A.M.E.” to jeden z najbardziej popularnych w social mediach artystów. Maluma posiada 25 milionów fanów na Facebooku, ponad 63 miliony obserwujących na Instagramie i 8 milionów obserwujących na Twitterze – jest wiodącym latynoskim artystą na Instagramie, pierwszym i jedynym, który przekroczył 50 milionów obserwujących. Jego oficjalny kanał w platformie YouTube subskrybuje 28,5 miliona osób, dzięki czemu uzyskał Diamentowy Przycisk Play YouTube.

Dzięki swojej „Maluma World Tour” osiągnął niezrównany sukces, sprzedając ponad milion biletów na 105 koncertów na całym świecie jedynie w 2017 roku. Wtedy też stał się najlepiej sprzedającym się latynoskim artystą na świecie. W 2018 i 2019 roku pobił rekordy, osiągając pełne widowiska we wszystkich swoich koncertach w Stanach Zjednoczonych i Europie. Podczas „11:11 World Tour” przeszedł do historii na 18. Festiwalu Mawazine w Rabacie w Maroku, ustanawiając rekord frekwencji swoim koncertem – wystąpił przed 200 tysiącami osób.

fot. materiały prasowe

Co o tym sądzisz?

Podekscytowany
0
Szczęśliwy
0
Kocham
0
Nie wiem
0
Raczej słabo
0

Sprawdź także

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Więcej w:Latino