Arek Kłusowski zaprasza do „Papierowego domu”!
Do sieci trafił właśnie “Papierowy dom” – nowy singiel Arka Kłusowskiego wraz z teledyskiem, w reżyserii Miłosza Sakowskiego. Utwór pochodzi z albumu “Lumpeks”, a w serwisach streamingowych oprócz standardowej wersji, pojawiło się także wykonanie akustyczne.
Arek Kłusowski to młody wokalista, ale również kompozytor, tekściarz i osobowość sceniczna. Przez lata zajmował się pisaniem piosenek dla popularnych wykonawców z pierwszych miejsc list przebojów. W 2019 roku wydał swój pierwszy album “Po tamtej Stronie”. Dwa lata po muzycznym debiucie, czyli w maju tego roku – Arek zaprezentował “Lumpeks” wraz z singlami “Antarktyda”, “Idealny Syn” i tytułowym “Lumpeksem”.
Płyta została świetnie przyjęta zarówno przez krytyków muzycznych, jak i słuchaczy. Singiel “Idealny Syn” zajął czołowe miejsca na radiowych listach przebojów, był też nominowany w konkursie o Bursztynowego Słowika podczas Top of the Top TVN Festiwal i otrzymał nominację podczas festiwalu na Przebój Lata RMF FM i Polsatu. Czwartym utworem promującym wydawnictwo jest “Papierowy dom”. Singiel można posłuchać w znanej już wersji z albumu, jak i akustycznej – zarejestrowanej podczas specjalnej live sesji dla Radia Zet.
Zobacz klip do utworu “Papierowy dom”:
Teledysk do utworu wyreżyserował Miłosz Sakowski, który nie pierwszy raz współpracował z Arkiem. To on odpowiedzialny jest też za klip do “Idealnego syna”, a “Papierowy dom” jest jego kontynuacją, a w zasadzie prequelem. O współpracy z Arkiem Kłusowskim przy projekcie mówi: Ponieważ klip do poprzedniego singla Arka również robiliśmy razem, pomyślałem, że warto przy teledysku „Papierowego domu” nawiązać do konwencji z „Idealnego syna”. Tam klip traktował już o pogodzeniu, dochodzeniu do symbiozy ze swoimi demonami. „Papierowy dom” uczyniliśmy więc prologiem, w którym bohater jeszcze ucieka, wciąż szuka harmonii i balansu z własnymi alter-ego, które każdy może interpretować inaczej…
Teledysk został zrealizowany dzięki wsparciu ważnych partnerów – producentowi naturalnych napojów firmy Wild Grass oraz marce odzieżowej Levi’s. Obie firmy przeciwdziałają homofobii i wspierają osoby LGBT+. Wild Gras jest polską firmą znaną z produkcji napojów ChaiKola i ChaiMate, która powołała fundusz grantowy rainbow4.love, będący pod patronatem Kampanii Przeciw Homofobii. Inicjatywa rainbow4.love działa w myśl zasady „Kupujesz – pijesz – pomagasz”, dlatego 50 gr ze sprzedaży każdej puszki napoju Yerba Mate Rainbow kierowane jest na fundusz, którego celem jest wspieranie lokalnych organizacji pozarządowych i grup działających na rzecz społeczności LGBT+.
fot. materiały prasowe / Paweł Mazurkiewicz