CiekawostkiGenereNewsyPOP

Meghan Trainor w kampanii Skechers

Nominowana do nagrody Grammy piosenkarka i autorka tekstów Meghan Trainor została twarzą globalnej kampanii marki Skechers, amerykańskiego producenta butów.

Artystka znana z hitu „All About That Bass„, który podbił listy przebojów na całym świecie, wystąpi w kampanii linii Colorful Comfort, której twarzą jest także inna amerykańska wokalistka, Demi Lovato. Nie mogę doczekać się współpracy ze Skechers – mówi Meghan Trainor. Cieszę się, że będę mogła pracować z marką ceniącą styl i możliwość bycia sobą. Jestem przekonana, że kampania spodoba się również moim fanom!Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że mogliśmy zaangażować Meghan Trainor do kampanii Colorful Comfort – przyznaje Michael Greenberg, prezes marki Skechers. Meghan ma niesamowity talent i charakterystyczny wizerunek, który doceniają fani na całym świecie. Jej styl idealnie pasuje do Skechersa i naszych modnych, wygodnych i oryginalnych butów.

Meghan wydała niezależnie 3 albumy jeszcze przed ukończeniem 17 lat. W szkole średniej została odkryta przez muzyczne wydawnictwo z Nashville, które zaangażowało ją jako autorkę piosenek dla znanych muzyków country – zespołu Rascal Flatts oraz Huntera Hayesa. Współpraca z Epic Records zaowocowała pochodzącym z debiutanckiego albumu Title hitem „All About That Bass”, który zapewnił artystce pierwsze miejsca na listach przebojów oraz ponad 900 tysięcy wyświetleń na Youtube. Kolejne single „Lips Are Movin” oraz „Dear Future Husband” powtórzyły ten sukces. Jej muzyczne osiągnięcia zapewniły jej popularność na całym świecie. Artystka ma ponad milion fanów na Twitterze i Facebooku, a jej profil na Instagramie śledzą ponad 2 miliony użytkowników.

Kampania z udziałem piosenkarki obejmie reklamy w telewizji, prasie, internecie, outdoorze i punktach sprzedaży. Jest to kolejna współpraca marki ze światowej sławy artystkami – wcześniej w kampaniach Skechersa występowały m.in. Britney Spears, Christina Aguilera i Carrie Underwood.

SKECHERS USA, Inc. to firma wywodząca się z Manhattan Beach w Kalifornii. Portfolio marki obejmuje sportowe buty dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Poza linią lifestyle, nawiązującą designem i kolorystyką do aktualnych modowych trendów, w kolekcjach występuje także linia performance, przeznaczona do biegania i wyczynowego uprawiania sportów. Marka skierowana jest do pozytywnie nastawionych do świata, młodych duchem entuzjastów kultury miejskiej.

Co o tym sądzisz?

Podekscytowany
0
Szczęśliwy
0
Kocham
0
Nie wiem
0
Raczej słabo
0

Sprawdź także

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Więcej w:Ciekawostki