AlternativeNewsyNowy singielPolskaR&BRapTeledyski

Rosalie. i Tymek we wspólnym singlu „Jak ich tu pokochać?”

Muzyka to synonim wielu połączeń – to harmonia głosów, blend instrumentów, projekcja ruchów.

Muzyka to także fuzja międzyludzka – przeplatanie się talentów, wymiana doświadczeń i miks charakterów. Tak właśnie powstał, opierający się na nietuzinkowych połączeniach muzycznych, projekt Blend Session, w którym w tym roku spotkają się przedstawiciele młodego pokolenia twórców – Rosalie. oraz Tymek.

Wyjątkowe muzyczne wydarzenie jakim jest Blend Session po raz kolejny tworzy zaskakujące oraz inspirujące kompozycje. Tym razem, na scenie będzie można zobaczyć dwoje niesamowitych artystów: odważny głos alternatywnej sceny Rosalie. oraz jeden z topowych twórców ostatnich lat – Tymka.

Muzycy wystąpią ze wspólnie stworzonym singlem „Jak Ich tu pokochać?”. Utwór miał swoją premierę 25 października i jest już dostępny w serwisach streamingowych. Tego samego dnia, pojawił się również klip promujący piosenkę, który można oglądać na kanałach artystów na YouTube.

Artyści będą promować kawałek w ramach specjalnych koncertów Blend Session, które odbędą się 12 listopada w Gdańsku i 17 listopada w Warszawie. Bilety można kupić na Going.

Unikalny singiel doceniła jedna z najpopularniejszych marek Irish Whiskey na świecie – Tullamore D.E.W., która dała się wkręcić w porywający blend talentów i postanowiła wykorzystać piosenkę w swojej komunikacji.

Marka od 1829 roku tworzy najwyższej jakości produkt, w którym łączą się trzy rodzaje destylowanego alkoholu, zapewniając tym samym wszechstronność i gładkość smaku. Jej filary idealnie wpisują się więc w idee inicjatywy muzycznej Blend Session.

fot. materiały prasowe

Co o tym sądzisz?

Podekscytowany
0
Szczęśliwy
0
Kocham
0
Nie wiem
0
Raczej słabo
0

Sprawdź także

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Więcej w:Alternative